23 Mart 2010 Salı

MARADONA'MI , SARI FIRTINA METİN Mİ?


Dünya futbolunda messi çılgınlığı giderek büyüyor.tabi mevzu yine aynı:Maradona mı daha büyük Messi mi? herkesin yorumları farklı ama bence konunun boyutu farklı olmalı.yeni nesil maradona ile büyümedi,sadece adını ve televizyonda gördükleri bi kaç gölün büyüsünde onun en büyük olduğunu sanıyor.oysa durum öyle değil.Yeni nesil,Maradona'nın dünya kupasını Arjantin'e götürdüğünü,İtalya'da Napoli gibi bir takımı tek başına şampiyon yaptığını bence bilmez,bilse de izlemediği için hissedemez.TRT 1 in tek kanal olduğu dönemde napoli maçlarını izleyen biri olarak bunu rahatlıkla söyleyebiliyorum sanırım.şimdiki gençler ne kadar anlar bu cümleyi bilmiyorum ama bence MARADONA hala futbolun Michael Jackson'ı...


Bir de insanların bu meseleye bakış açısı biraz da duygusal olmalı bence.Herkesin bi kahramanı vardır ya hani küçükken.Kiminin çizgi kahraman,kiminin film yıldızı..Benimde tam kahraman seçme sıram italya 90 dünya kupasına ve hayatımdaki ilk Beşiktaş maçlarına denk gelmiştir.bi düşünsenize,hayatınızda gittiginiz ilk maçlar 10-0 ve 7-0 bitiyor :) insan nasıl beşiktaşlı olmaz bu maçları izledikten sonra,bir de Metin-Ali-Feyyaz üçlüsü 10 gole imza atmış.hemde hayatında ilk defa Metin'i görmüşsün,SARI FIRTINA METİN'i.sen tribündeyken sanki gözlerinin içine bakmış saliseler önce,uçan kafa gölünü filelere göndermeden.Kahramanın olmuş senin o yaşta.Öte yandan da maradona..ikisi de imza atmışlar benim futbol dünyama.Ben hangisi benim kahramanım karar veremeden geçmiş gitmiş yıllar.


o kadar kolay değil MESSİ!!! O kadar kolay değil kahramanların yerini almak...


2 yorum:

  1. Emre Sever,
    Nöbet (:
    Matematikteki üstün başarını edebiyatta da gösterdiğin için seni tebrik eder, gözlerinden öperim (:

    YanıtlaSil
  2. Kaş' tayız ve yemek yiyoruz, çok güzel bir restoran, ambiyans' ı anlatmaya gerek yok, sakin, sessiz. Masaya oturduk ve yan masada Metin Tekin. Yanına gittim, senin gollerini izleyerek büyüdük biz dedim, 10-0' lık maçta tribündeydim.
    Metin' den cevap: "yaptık zamanında öyle şeyler" :))

    YanıtlaSil